PDA

View Full Version : FS: LSD, Fog Lamps, Steering Wheel in TORONTO



Zagato_83
09-11-2006, 04:02 PM
Well, looks like its time to do a little fall clean-out.:crazy:
These items are located in Toronto, looking to sell locally. Thanks! :e
Pics below:

Kouki TRD 2-Way LSD: Unused. Just in case there is any confusion, this unit is for AE86's built AFTER October of 1985. PRICE DROP: 775$ CDN
http://xs106.xs.to/xs106/06371/DSCF1122.JPG

GRANT GT Steering Wheel: Classic mahogany rimmed wheel, old school look, 330mm, never used. $100
http://xs106.xs.to/xs106/06371/grantwheel.jpg


Cell- 416 579 5713

Cheers,

Chris.

The VidKid
09-11-2006, 06:08 PM
Sweet deal on the lamps. I'll them... Where did you custom put the switch? Can you throw a pic up? I can give you mine if it fits.

drewcruz
09-11-2006, 06:39 PM
aww i would have taken the lamps.....

Zagato_83
09-11-2006, 07:21 PM
RJ,

They're yours :)
You know that blank cut out for a switch to the left of the steering column? Small rectangle? I just need a black one if you have it.

I'll take a pic tomorrow :)

86_jai
09-11-2006, 08:17 PM
if no one takes the lamps i'll take em please.

Gene

Answ3r
09-11-2006, 09:48 PM
Might be interested in your diff if you're willing to ship

Zagato_83
09-11-2006, 10:19 PM
RJ has dibs on the fogs.

Looking for local sales only, but i'll keep the offer in mind thanks.

The VidKid
09-12-2006, 06:22 AM
RJ,

They're yours :)
You know that blank cut out for a switch to the left of the steering column? Small rectangle? I just need a black one if you have it.

I'll take a pic tomorrow :)

You must have a coupe? Because I don't have a blank cover on the left of the steering coloumn. I have a switch there for the wiper on my hatch, though.

HOWEVER, I DO have a blank cover to the right of the steering column. I believe it's the same size and shape as would be on the left.

KnightX_AE86
09-12-2006, 08:49 AM
chris has a hatch.... his hatch is like my twin =P

Zagato_83
09-12-2006, 12:25 PM
lol RJ...
yeah i meant right... i wrote that message in about -2 seconds, totally didnt realize.

Yep, if you have a black switch cover that'd be perfect.

lol yep, the only two green hatches in Toronto with black bumpers, same rims, same sparco seat, S12 lips, and similar exhausts.

The VidKid
09-12-2006, 07:31 PM
lol RJ...
yeah i meant right... i wrote that message in about -2 seconds, totally didnt realize.

Yep, if you have a black switch cover that'd be perfect.

lol yep, the only two green hatches in Toronto with black bumpers, same rims, same sparco seat, S12 lips, and similar exhausts.

LOL, wtf? Really? Right down to the S12 lip and sparco seats.. haha. Awesome.

Hook me up with a pic of the switch. I want to see how it looks.

mr e
09-12-2006, 08:43 PM
If everyone else bails, I'll take the fogs off your hands. PM me if they dont sell please.

REN69
09-12-2006, 10:48 PM
However Spencer's hatch is like the ugly twin to Chris's hatch. :p

DoriToad
09-13-2006, 10:13 AM
Say it ain't so Butters ... my switch-craft being sold off like some cheap whore!

:p

Zagato_83
09-13-2006, 11:05 AM
lol Matt,

Not entirely so!
Now it will finally be fully functional!

Zagato_83
09-13-2006, 07:13 PM
RJ, as per request, here is the pic.
I just need that blank switch cover. I'm sure there are tons of spares kicking around. Anyone have a black one?

Btw sorry about the pic, its off my phone.

http://xs106.xs.to/xs106/06374/SSPX0065.jpg

The VidKid
09-14-2006, 05:10 AM
My center console comes with a cover... will you be able to use that? Is it the same shape/size? Because I have CompuStar in my car, and the guy drilled a hole in it and put the LED light on that cover. :S So, I'm thinking of relocating that LED blinking light to the console...

The switch is kinda big though... Hmm...

Zagato_83
09-14-2006, 07:06 AM
haha not to nit-pick...
but i'm looking for the smooth switch cover.

the one from the center console has a wierd grain finish to it.
might look wierd on my dash.

i'm a nut like that.:e

The VidKid
09-14-2006, 01:26 PM
haha not to nit-pick...
but i'm looking for the smooth switch cover.

the one from the center console has a wierd grain finish to it.
might look wierd on my dash.

i'm a nut like that.:e


Oh okay, then looks like I don't have the cover, and you can keep the switch. I'll just find another one, no biggie.

So, when and where can I meet up with you for the lights? You going to the Brampton Rec. Centre or maybe to the Go-Karting thing (also in Brampton) this Saturday?

Zagato_83
09-14-2006, 04:58 PM
RJ call me tonight dude.

416 579 5713

Chris

Cavi Mike
09-14-2006, 07:20 PM
How weird, I have that exact steering wheel, it came with the car I just bought. I actually like the way it feels, I'm trying to put it in my S12.

KnightX_AE86
09-15-2006, 01:10 AM
However Spencer's hatch is like the ugly twin to Chris's hatch. :p

ya thats true but i'm the much fater twin :D

Zagato_83
09-15-2006, 04:20 PM
lol broarder shoulders spencer...

neil85ae86
09-15-2006, 04:43 PM
Princess Auto sell a switch that snaps right in place of that cover and looks very stockish.

I think it's $3 :)

Neil


RJ, as per request, here is the pic.
I just need that blank switch cover. I'm sure there are tons of spares kicking around. Anyone have a black one?

Btw sorry about the pic, its off my phone.

http://xs106.xs.to/xs106/06374/SSPX0065.jpg

Zagato_83
09-15-2006, 07:03 PM
Neil,

Sweet!


Fog Lamps are sold guys!
bump for the rest.

Zagato_83
09-18-2006, 10:10 PM
BUMP!

Price Drop on 2-way LSD

$775 CDN

Zagato_83
09-29-2006, 10:13 AM
BUMP!
TRD 2-Way kouki LSD is dropped to $775 CDN!
Also...

BLACK Sparco Sprint bucket w/ rails for AE86 for sale $200

You can reach me at:

416 579 5713
Chris

Zagato_83
10-13-2006, 06:52 PM
BUMPETY BUMP!!
End of Fall Cleanout!

Contact me @ 416 579 5713 or leave PM.
Pick up ONLY

Also added to the list:

Nardi Gara III leather steering wheel w/ black spokes. Exactly as pictured below (not my car, but exact same wheel).
$160 CDN

http://dachs-hund.com/okiniiri/gara3_1.jpg

Sparco Sprint FIA Approved Bucket Seat w/ rails for AE86 (will not part out rails).
$200 CDN

http://tjmotorsport.co.uk/prodimages/sparco/sprint.jpg

Kouki TRD 2-Way LSD: Unused. Just in case there is any confusion, this unit is for AE86's built AFTER October of 1985.
$775 CDN

http://xs106.xs.to/xs106/06371/DSCF1122.JPG

GRANT GT Steering Wheel: Classic mahogany rimmed wheel, old school look, 330mm, never used.
$100 CDN

http://xs106.xs.to/xs106/06371/grantwheel.jpg

Zagato_83
10-18-2006, 01:11 PM
bump, bump bump, bump-bump

Zagato_83
10-21-2006, 01:45 PM
ttt