Search:

Type: Posts; User: 7mFever; Keyword(s):

Search: Search took 0.13 seconds.

  1. Thread: Member's Rides

    by 7mFever
    Replies
    551
    Views
    144,524

    Sticky: Im pretty sure the stock offset is +50 on the...

    Im pretty sure the stock offset is +50 on the cressi:confused5:
    could be wrong tho...
  2. Thread: Diff specs

    by 7mFever
    Replies
    8
    Views
    436

    makes sense. Thanks guys :)

    makes sense. Thanks guys :)
  3. Thread: Member's Rides

    by 7mFever
    Replies
    551
    Views
    144,524

    Sticky: I will be starting a thread soon to document my...

    I will be starting a thread soon to document my resto on the cressi if any1 would be interested...i know its just an old sports sedan lol, and not too many seem enthused about such things...but idk,...
  4. Thread: Member's Rides

    by 7mFever
    Replies
    551
    Views
    144,524

    Sticky: nice boost lol...i plan on repainting it...

    nice boost lol...i plan on repainting it black...like everything black lol, rims and all...swap out the stock bumper for a Supra unit, and hopefully a set of the rims haha...gotta love old supra rims...
  5. Replies
    12
    Views
    330

    jerk if you've been to north bay often...do you...

    jerk if you've been to north bay often...do you rem a purple Camry Wagon with limo tints, and chrome trimmed mag-style steel wheels, from mabye about 2 years ago?
  6. Replies
    12
    Views
    330

    tbh North Bay is a dead ass town for...

    tbh North Bay is a dead ass town for tuners...theres the usual Celica's, Civic's, and Neon's, but for the most part they are distastfully done or are simply shot...good cars are few and far...
  7. Thread: Diff specs

    by 7mFever
    Replies
    8
    Views
    436

    haha the diff is brand new...at least it should...

    haha the diff is brand new...at least it should be, if its not stock...the rearend doesnt feel tired at all, still locks immediatly at full throttle...well when i get the car back on the road and...
  8. Replies
    12
    Views
    330

    I'd love to autocross lol but that might hafta...

    I'd love to autocross lol but that might hafta wait till next year...all im doing this year is the body and exhaust so it at least looks and sounds respectable lol...but Barrie and south sounds...
  9. Thread: Diff specs

    by 7mFever
    Replies
    8
    Views
    436

    haha figure of speech man...im after my own...

    haha figure of speech man...im after my own pleasure at owning fixing/researching my car haha...i just wanted to know if i could accuratly use the formulas to tell what size the diff is...i really...
  10. Thread: Diff specs

    by 7mFever
    Replies
    8
    Views
    436

    Diff specs

    Having driven two Cressida's, one that i KNOW is stock, and of course my own, and having talked to the experts (ty Adrenaline Motorsports :)) i came to the idea that my car doesnt have the stock 3.90...
  11. Replies
    20
    Views
    1,212

    i did the timing belt on my car as well just b4...

    i did the timing belt on my car as well just b4 400,000 km...my best suggestion would be to go down to Canadian Tire and buy the Chilton...followed it to the letter, and the motor fired up first...
  12. Replies
    12
    Views
    330

    I'm game with heading down to Toronto and Orillia...

    I'm game with heading down to Toronto and Orillia and all that. I was born in Kitchener :)
    gotta love southern Ontario :D
  13. Replies
    4
    Views
    600

    ah the Sting Ray...customers car, my stepdad owns...

    ah the Sting Ray...customers car, my stepdad owns a body shop out in the country :)
  14. Replies
    12
    Views
    330

    Clubs in Northern Ontario?

    Hey im relativly new to the car scene...i was wondering how i would go about getting into a car club, or to meets, or w/e. Sorry if this is a pretty noob question lol...but itd be nice to get to know...
  15. Replies
    4
    Views
    600

    lol sure btw pics of my Cresi are up in the...

    lol sure
    btw pics of my Cresi are up in the members ride thread...
    heres the Camry :)
  16. Thread: Member's Rides

    by 7mFever
    Replies
    551
    Views
    144,524

    Sticky: Here's my 1990 Toyota...bit of a project car atm,...

    Here's my 1990 Toyota...bit of a project car atm, since it does need a fair bit of work..only struts and springs to make it drivable, but the body is rough...typical 20 year old Ontario car...
  17. Replies
    4
    Views
    600

    New guy from North bay, Ontario

    hey peeps
    A bit about myself, car wise.
    My first vehicle was a customized 1990 Toyota Camry wagon, you might laugh, but that wagon was pimpin...i put alot of hard work into it :P
    My 2nd car was a...
Results 1 to 17 of 17