Search:

Type: Posts; User: colz; Keyword(s):

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Replies
    1
    Views
    178

    Quick harness question

    So,
    I'm puttin KA24E into the good ol' rolla.

    I have all the wiring info I need for the KA side of things....
    but I can't find these two plug pinouts in my ae repair manual. (For fuel stuff,...
  2. Thread: Unusual Drifter

    by colz
    Replies
    8
    Views
    495

    thing is hella badass! I tihnk we should all...

    thing is hella badass! I tihnk we should all invest in one, and have a tonkatruck only drift event !
  3. Thread: Rasta's Racer

    by colz
    Replies
    200
    Views
    18,181

    THaaank you for keeping us updated with this. I...

    THaaank you for keeping us updated with this. I love it so much =D
  4. Thread: Doriboat JZX73

    by colz
    Replies
    60
    Views
    7,173

    Wooowee. How much you pick that 1J up for? Imma...

    Wooowee. How much you pick that 1J up for? Imma have to keep my eyes on this, Cressy's are sexy.
  5. Replies
    2
    Views
    207

    Tricycle Drifting !

    I'm surprised this hasn't been posted. haha.

    http://www.youtube.com/watch?v=xjNzcjFgV6s

    Most badass thing you can do on 3wheels.
  6. Thread: wtf weird fish

    by colz
    Replies
    10
    Views
    339

    that thing looks super badass. Too bad they'd...

    that thing looks super badass.
    Too bad they'd just die if we were to slap them in an aquarium in our houses.
  7. Replies
    24
    Views
    1,013

    http://img.photobucket.com/albums/v334/green_apple...

    http://img.photobucket.com/albums/v334/green_apple_/IMG00233-20090216-1622.jpg

    Loop them lines. Problem solved. hahha.
  8. Replies
    10
    Views
    400

    Brandon. Maybe if you didn't break your **** all...

    Brandon. Maybe if you didn't break your **** all the time, you wouldn't have to settle with some origin taillights. =D
  9. Thread: Member's Rides

    by colz
    Replies
    551
    Views
    140,422

    Sticky: hahaha sounds exactly like mine. Started to snow...

    hahaha sounds exactly like mine.
    Started to snow a lil bit 'JUST STARTED!' and was rippin around some back roads. Beautiful entry, goin through the corner. Got an unlucky case of corolla snap steer,...
  10. Replies
    228
    Views
    21,854

    Pretty much the baddest ass thing I've seen in a...

    Pretty much the baddest ass thing I've seen in a while.
    Can I has that tunnel? kthx.
  11. Thread: Member's Rides

    by colz
    Replies
    551
    Views
    140,422

    Sticky: My corolla ended up ditched aswell. Toobad mine...

    My corolla ended up ditched aswell. Toobad mine was full of water, and not lovely little grassy bunnys.
  12. Replies
    526
    Views
    93,442

    same thing. I got lazy in my typing. You know...

    same thing. I got lazy in my typing.
    You know what else is hot? KA-T's in corollas.
  13. Replies
    526
    Views
    93,442

    turbo 4as are sex.

    turbo 4as are sex.
  14. Replies
    9
    Views
    411

    BAHAHA Asians and Deer. HAHAHA Wooow, I just...

    BAHAHA Asians and Deer. HAHAHA Wooow, I just pooped myself. Gold right there. Gold indeed.
  15. Replies
    526
    Views
    93,442

    Lovin this. I want that mani, yumyumyumm. I'm...

    Lovin this. I want that mani, yumyumyumm. I'm also curious about said ^
  16. still not gone!? This is my chance! Bank, don't...

    still not gone!? This is my chance! Bank, don't fail me nooow !
  17. Replies
    3
    Views
    290

    yessssssssssssss. I can't wait !

    yessssssssssssss. I can't wait !
  18. Replies
    7
    Views
    853

    same place you get your muffler bearings greased....

    same place you get your muffler bearings greased.

    edit: Did not notice it said E51, I read T50. I still had a good lol though.
  19. Replies
    68
    Views
    1,784

    This just made my day. I quite literally just...

    This just made my day. I quite literally just burst out laughing here at work.
  20. Thread: cable porno...

    by colz
    Replies
    28
    Views
    990

    dude, bad cable porn is where it's aaat.

    dude, bad cable porn is where it's aaat.
  21. PS. Located in Abbotsford, BC. ...

    PS. Located in Abbotsford, BC.

    apple112@gmail.com // PM // 604-614-4293.

    Name's Colin.
  22. FS> Cheap AE86 GTS rolling chassis *PICTURE INTENSIVE*

    Well, I've decided I'm going to pick up a new chassis, found one that'll save me alot of time and money for what I had planned for this project.
    Engine, Tranny, Driveshaft not available.
    $500 - 600...
  23. Replies
    24
    Views
    986

    Yeah, 4a's suck with copper plugs. They were made...

    Yeah, 4a's suck with copper plugs. They were made to be ran in platinum pluggiewuggies.
    I used NGK in my 4a, delish.
  24. Replies
    130
    Views
    13,530

    drool. Seeing this makes me lose all capacity to...

    drool.
    Seeing this makes me lose all capacity to post an intelligent comment.
  25. Replies
    8
    Views
    431

    I just kinda threwup a lil bit =(

    I just kinda threwup a lil bit =(
Results 1 to 25 of 78
Page 1 of 4 1 2 3 4