Results 1 to 15 of 15

Thread: I seen a real drift animal at the zoo!

  1. #1
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Lethbridge
    Posts
    1,471

    I seen a real drift animal at the zoo!

    You may feel you are a drift animal, but you have never met the panda himself...>!

    At least he picked the right color scheme to match...

    RS Fujimoto JZA70

  2. #2
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Calgary
    Posts
    1,833
    Rofl, that is sure one drift animal!!!

  3. #3
    El Nagro is offline aka: Pointless Poster Nagy
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Lethbridge
    Posts
    215
    hahaha, did this transpire after are conversation????

    Joe

  4. #4
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    canada
    Posts
    275
    evan ure the man

  5. #5
    stuvy's Avatar
    stuvy is offline Soarer going under the knife!!
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Lethbridge, Alberta
    Posts
    808
    I think Evan needs a woman to keep him busy, are there any girls on DK?
    Soarer $7000. obo.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    where ever
    Posts
    365
    Quote Originally Posted by stuvy
    I think Evan needs a woman to keep him busy, are there any girls on DK?

    nope to many horny little boys drove the very few that there were away minus one lol

  7. #7
    El Nagro is offline aka: Pointless Poster Nagy
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Lethbridge
    Posts
    215
    Quote Originally Posted by stuvy
    I think Evan needs a woman to keep him busy, are there any girls on DK?
    Thats what www.nexopia.com is for!! Theirs lots of hot to trot ladies on their!!

  8. #8
    stuvy's Avatar
    stuvy is offline Soarer going under the knife!!
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Lethbridge, Alberta
    Posts
    808
    Quote Originally Posted by dj noesis
    nope to many horny little boys drove the very few that there were away minus one lol
    Which one was that...you must be talking about the hamburger meat, no girls ever visit me..damn butt burglars

    Edit: oops this is garagefujimoto...forgot to log stuvy out what a prick eh?
    Soarer $7000. obo.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    where ever
    Posts
    365
    should call up the bird man and see if he can find u some more stabbers oh whata night that was hahahahahahhahah i never thought a bread knife could be so deadly hahaha

  10. #10
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    lethbridge
    Posts
    341
    Quote Originally Posted by El Nagro
    hahaha, did this transpire after are conversation????

    Joe
    i think it was joe.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    canada
    Posts
    275
    i was at thre mall and saw the drift bear in action http://www.snappytheclam.com/images/panda.jpg

  12. #12
    El Nagro is offline aka: Pointless Poster Nagy
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Lethbridge
    Posts
    215
    It appears he's quite the bussiness man with his fancy breif case and suit!! LOL

  13. #13
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    canada
    Posts
    275
    yea, that drift bear is nutssssssssss
    he can just P3WN the streets

  14. #14
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    Lethbridge
    Posts
    1,471
    Drift Bear PW3NS all! And wins bamboo in the process, that's what he's got in the briefcase.

  15. #15
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    canada
    Posts
    275
    dealing bamboo and drifting, 1 sweet bear

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •